امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷

اعلام اسامی قرعه کشی حج عمره دانشجویی سال ۹۳/شرکت در آموزش مجازی راهی برای پذیرفته شدن در عمره

     با عرض سلام و ادب!
      

       برای آگاهی از نتایج قرعه کشی ثبت نام از کد ملی به عنوان شناسه (user name) و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور(password) استفاده نمایید .

ورود به سامانه اعلام نتایج

 

شرکت در آموزش مجازی؛ راهی برای پذیرفته شدن در عمره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،دانشجویانی که در قرعه کشی عمره پذیرفته نشده اند تا ۲۸ آبانماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و گذراندن دوره های ویژه و کسب نمرات لازم در قرعه کشی مجدد این طرح قرار بگیرند.

این طرح برای نخستین بار در سال جاری برای دانشگاهیان ثبت نام کننده در عمره اجرا می شود و در سال های گذشته کل سهمیه بر اساس تعداد دانشجویان یک دانشگاه و ثبت نامی های آن، در اختیار دانشگاه های کل کشور قرار می گرفت.

بر اساس تصمیمات ستاد عمره مقرر شد سهمیه دانشجویان علاقمند به معارف دینی و موضوعات مرتبط به حج و عمره را جدا کنیم و علاقمندان به موضوعات مذکور به صورت ویژه در سامانه آموزش مجازی دوره های لازم را طی نموده و مجددا قرعه کشی شوند.

گفتنی است به دلیل حجم بالای کاربران این سامانه در روز اول مشکلاتی داشت، اکنون بعد از گذشت چند روز این مشکل حل شده و علاقمندان که نتوانستند در این دوره ها شرکت کنند، مجددا با ورود به سامانه آموزش مجازی و گذراندن دوره ها شانس خود را برای پذیرفته شدن در عمره امتحان کنند.

سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان

 

۴ دیدگاه

  1. بنده ۲بار در قرعه کشی عمره دانشجویی شرکت نمودم

  2. آزمون پایانی هر درس همون امتحان پایان ترم رشته خودمونه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید راستی خانم ها هم میتونن شرکت کنن؟بیشتر توضیح بدید در مورد این موضوع.

  3. برا سال ۹۳ ۹۴ قرعه کشی شده اگر شده چگونه ازان باخبر بشویم باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند