امروز پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶

اعتراض به پیام های وایبری پیام نوریها/ حضور پسرفرهادی در مراسم معارفه

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور امروز در حالی برگزار شد که حاشیه هایی را نیز به همراه داشت.

 مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور صبح امروز با حضور دکتر سعدالله نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیرعلوم، دکتر قاسم جعفری، جواد هروی نمایندگان کمیسیون آموزش، دکتر محمود ساعی اولین رئیس دانشگاه پیام نور، دکتر علی احمدی رئیس سابق دانشگاه و وزیرآموزش پرورش سابق، دکتر اخباری سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد.

*سجاد فرهادی پسر وزیرعلوم تحقیقات و فناوری (به نیابت از دکتر فرهادی وزیرعلوم) در مراسم حضور داشت.

*مراسم قرار بود ساعت ۱۰ آغاز شود پیش از شروع مراسم ظرفیت سالن تقریبا تکمیل شده بود و با آغاز مراسم ظرفیت سالن تکمیل شد و دیگر مدعوین به صورت ایستاده مراسم را پیگیری کردند.

*اولین سخنران مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور بود که در چند دقیقه صحبت های خود را جمع بندی کرد. این مساله باعث شد که مجری برنامه عنوان کند اولین روحانی است که می بیند سروقت سخنرانی خود را به اتمام می رساند.

*در ادامه مراسم یکی از اساتید دانشگاه به نمایندگی از دیگر اساتید به سخنرانی پرداخت و از مواردی که به آن اشاره کرد این بود که دانشگاه پیام نور یک هفته جلوتر از هفته وحدت، فعالیت خود را در این رابطه آغاز کرده و به استقبال این هفته رفته است و از دکتر فرهادی تشکر کرد که از درون دانشگاه پیام نور شخصی را برای مدیریت این مجموعه انتخاب کرده است.

*دکتر نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیرعلوم نیز از دانشگاهیان پیام نور خواست که برای انتخاب خود به عنوان معاون، به رئیس دانشگاه اصرار نکنند و به حق انتخاب رئیس دانشگاه احترام بگذارند.

*دکتر فراهانی سرپرست سابق دانشگاه پیام نور نیز از دانشگاهیان خواست که دکتر سرلک سرپرست جدید دانشگاه را حمایت کنند و در خصوص انتخاب معاونان دست وی را باز گذاشته و از ارسال پیامک دراین رابطه در واتس اپ، وایبر و اس ام اس خودداری کنند.

*بعد از دکتر فراهانی سرپرست سابق دانشگاه دکتر سرلک به عنوان سخنران آخر دعوت شد وی از تمام مدعوین به علت حضور در جلسه و از سجاد فرهادی پسر وزیرعلوم نیز تشکر کرد که به نیابت از پدر در جلسه حاضر شده بود. وی در ابتدای سخنان خود از دکتر فراهانی سرپرست سابق دانشگاه به عنوان استاد و معلم اخلاق خود نام برد و دکتر فراهانی را به عنوان مشاور سرپرست دانشگاه در امور راهبردی دانشگاه منصوب کرد و سخنان خود را با شعری از سرودهای خود به پایان برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند