امروز جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳

بخشودگی بدهی دانشجویان ترک تحصیل کرده دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور از بخشودگی بدهی دانشجویان ترک تحصیل کرده دانشگاه پیام نور خبر دادو افزود: با توجه به تسهیلات به وجود آمده اگر دانشجویی قبل از سال ۹۶ در دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده باشد و تا ۱۵ آبان ۹۸ برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه کند دیگر نیازی به پرداخت شهریه ثابت ندارد و کل شهریه ثابت شامل بخشودگی می شود .
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد رضا زمانی امروز در نشست خبری که در سازمان مرکزی برگزار شد، اضافه کرد: اگر دانشجویی در یک مقطعی ترک تحصیل کرده و بعد از مدتی باز گشته و بخواهد ادامه تحصیل دهد باید شهریه ثابت خود را پرداخت کند و ما این امکان را ایجاد کردیم که دانشجویان ما اگر به هر دلیلی مجبور به ترک تحصیل شده و اکنون توانایی پرداخت بدهی شهریه خود را ندارند، بتوانند ادامه تحصیل دهند.
رئیس دانشگاه پیام نور همچنین از تمدید مهلت ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا ۲۸ شهریور خبر داد و اظهار داشت: علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
دکتر زمانی دانشگاه پیام نور را بزرگ ترین دانشگاه دولتی دانست و اظهار داشت: این دانشگاه با ۴۳۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ۵۰۰ مرکز و واحد در داخل کشور و ۴۰ نمایندگی در سراسر جهان فعالیت دارد. همچنین ۴ هزار عضو هیئت علمی در این دانشگاه به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت هستند و ۲۰ هزار عضو هیئت علمی مدعو در هر ترم به اساتید این دانشگاه اضافه می شود. همچنین ۱۰ هزار کارمند در این دانشگاه فعالیت می کنند.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور در سال های گذشته تمرکز بر آموزش و پژوهش را وظیفه اصلی خود می دانست، اظهار داشت: اکنون دانشگاه پیام نور باید به سمت دانشگاه نسل ۳ و نسل ۴ که دانشگاه کارآفرین و مهارت افزا است حرکت کند و با مدل خاص خود دانشگاه الگویی در بحث مهارت افزایی و کارآفرینی شود.
رئیس دانشگاه پیام نور به بحث تمرکززدایی در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: بسیاری از کارها به صورت متمرکز در سازمان مرکزی دانشگاه انجام می شد که از سال گذشته بحث واگذاری اختیارات به استان ها آغاز شد و سازمان مرکزی بیشتر نقش نظارتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند