امروز شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳

نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد + زمان و شرایط ثبت نام

ثبت نام فراگیر و نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت هفدهم و زمان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

بر اساس گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور pnu4u.com : کلیه شرکت کنندگان در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور نوبت هفدهم جهت مشاهده نتیجه آزمون به آدرس http://result2.sanjesh.org/resultPnuArshad_9512 مراجعه کرده و از ۳ روش ” شماره داوطلبی + شماره شناسنامه  –  شماره پرونده کارت اصلی + شماره شناسنامه  – شماره پرونده کارت اصلی + شماره داوطلبی ” وارد سیستم شده  و نتایج خود را مشاهده نمایند.

در صورت قبولی در آزمون :

۱- ثبت نام پذیرفته شدگان گرامی از تاریخ ۱۲/۱۲/۹۵ لغایت ۱۶/۱۲/۹۵ از طریق سامانه گلستان به نشانی اینترنتی http://reg.pnu4u.com به صورت غیرحضوری برای نیمسال دوم ۹۶-۹۵ انجام می پذیرد.
۲- پذیرفته شدگان گرامی لازم است تصویر (اسکن ) مدرک ذیل را با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و بارگذاری (آپلود) نمایند:
الف- صفحه اول و سوم شناسنامه
ب- پشت و روی کارت ملی
پ- مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
ت- مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)
ث- تاییدیه سهمیه (ویژه استفاده کنندگان از سهمیه ها)
۳- دانشجویان محترم پس از ورود به سامانه گلستان با مطالعه صفحه اول آن می توانند از شناسه کاربری و گذر واژه خود مطلع و وارد سامانه گلستان شوند.
۴- اطلاعیه‌های ‌بعدی‌ از‌ طریق ‌پورتال دانشگاه پیام‌نور ‌به آدرس http://www.pnu.ac.ir به حضور شما عزیزان اعلام خواهد شد.
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام: 
۱- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. (دو برگ)
۲- اصل و تصویر کارت ملی.
۳- ۶ قطعه عکس ۴×۳ جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سالجاری و پشت نویسی شده.
۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی.
۵- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.
تبصره ۱: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند؛ لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) را ارائه نمایند که در آن عبارت زیر قید شده باشد.
«اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وی شورای عالی انقلاب فرهنگی  می‌باشد.»
تبصره۲: بر اساس مصوبه شماره ۳۶۸ مورخ ۷۴/۱۱/۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمی که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و مشهد  دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدارک کارشناسی می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی این دوره تحصیل نمایند.
۶- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (برای آقایان)
 
در پایان لازم به توضیح است با توجه به اینکه نتایج آزمون فوق در قالب کارنامه برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون، همزمان با اعلام نتایج بر روی سایت سازمان قابل مشاهده می‌باشد‌، لذا داوطلبان پس از رویت کارنامه نتیجه خود می‌توانند سوالات خود را از حداکثر تا تاریخ ۹۵/۱۲/۲۵ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ – ۰۲۱  مطرح نموده و از مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری فرمایند.

۲ دیدگاه

  1. حسین اسفرجانی

    مدارک کارشناسی ارایه شده توسط مرکز اموزشی و پرورش شهید رجایی اصفهان مورد تایید است با خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند