امروز شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی تا ۱۲ آبان/ پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی از دی ماه

مخصوص داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت داشته اند و در جلسه کنکور حضور داشتند میتوانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور شرکت کنند:

رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام نور با اشاره به مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه از طریق سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان باید ضمن اطلاع از کد رشته‌های مربوط و پس از پرداخت وجه مربوط به تکمیل ظرفیت ۳۵ هزار ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰ کد رشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

  • مهلت انتخاب رشته : مهلت انتخاب رشته از روز دوشنبه ششم آبان ماه ۱۳۹۲ تا پایان روز یکشنبه دوازدهم آبان ماه ۱۳۹۲ است
  • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل انتخاب رشته را دوباره انجام دهید
  • توجه ویژه : انتخاب رشته شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل انتخاب رشته در یک صفحه مجزا از سیستم انتخاب رشته شماره پرونده ۷ رقمی و کد رهگیری ۱۵ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند انتخاب رشته با مراجعه به سیستم پاسخگویی سئوال خود را مطرح نمایید. در غیر اینصورت داوطلبان می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱-۸۸۹۲۳۵۹۵-۹۹ در ساعات اداری( به جز ایام تعطیل) تماس حاصل فرمایند.

چه کسانی می‌توانند انتخاب رشته کنند

  • ۱: داوطلبان باید دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • ۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما را داشته باشند
  • ۳: تمامی متقاضیانی که قصد انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت دارند لازم است کارت اعتباری به مبلغ ۳۵۰۰۰ ریال بصورت اینترنتی خریداری نمایند. لازم به ذکر است قبل از خرید کارت و پرداخت هزینه حتما اطلاعیه‌های تکمیل ظرفیت را مطالعه فرموده و از اینکه واجد شرایط انتخاب رشته هستید، اطمینان حاصل فرمایید.
  • ۴: داوطلبانی که در مرداد ماه در پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی شرکت نموده‌اند، در این مرحله مجاز به انتخاب رشته نیستند.

مخصوص داوطلبانی که میخواهند از طریق تکمیل ظرفیت پذیرش بدون آزمون ثبت نام کنند :
وی همچنین به زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش بدون آزمون اشاره کرد و گفت: زمان ثبت نام احتمالا در دی ماه و از طریق سایت سازمان سنجش خواهد بود و داوطلبان پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور باید برای اطلاع از نحوه ثبت نام به سایت سازمان سنجش و دانشگاه نیوز مراجعه کنند. اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

پی ان نیوز: بر اساس گفته های رئیس سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام و اطلاعیه های مربوطه در دی ماه ۹۲ اعلام خواهد شد.

۳ دیدگاه

  1. با سلام آیا کسانی که در کنکور ۹۲ شرکت نکرده اند می توانند در بدون آزمون پیام نور شرکت کنند

  2. با عرض سلام و خسته نباشید.
    میخواستم بدونم که تکمیل ظرفیت ۹۴/۸/۶ فقط برای دانشگاه پیام نور است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند