امروز شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷

اعلام میزان شهریه دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی در سال تحصیلی ۹۳-۹۴

میزان شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برای دوره نوبت دوم، نیمه‌حضوری، پیام‌نور و غیرانتفاعی سال تحصیلی آینده اعلام شد. – See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930511001015#sthash.Gvnvc3Av.dpuf

میزان شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برای دوره نوبت دوم، نیمه‌حضوری، پیام‌نور و غیرانتفاعی سال تحصیلی آینده اعلام شد.

حداکثر شهریه رشته‌های مختلف تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برای دوره نوبت دوم به این صورت است که در دانشگاه‌های اصفهان، تبریز، تربیت مدرس، تهران، خوارزمی، شهید بهشتی، شیراز، صنعتی اصفهان، امیر‌کبیر، خواجه‌نصیر، شریف، علم و صنعت و فردوسی مشهد برای گروه علوم انسانی یک میلیون و ۸۷۵ هزار ریال و  برای سایر گروه‌های آموزشی ۲ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال شهریه ثابت است

و شهریه متغیر در این دانشگاه‌ها نیز برای دروس عمومی ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال، برای دروس پایه نظری در گروه علوم انسانی ۲۱۲ هزار و ۵۰۰ و در گروه‌های دیگر ۲۲۵ هزار ریال است.

همچنین شهریه متغیر برای هر واحد درسی اصلی و تخصصی در گروه علوم انسانی ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ و در گروه‌های دیگر ۳۷۵ هزار ریال است.

شهریه برای سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی در گروه علوم انسانی  شهریه ثابت یک میلیون و ۳۷۵ هزار ریال و سایر گروه‌ها یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۵۰۰ ریال است.شهریه متغیر نیز برای دروس عمومی سایر دانشگاه‌ها ۱۲۵ هزار ریال، برای دروس پایه نظری در گروه علوم انسانی ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ ریال و سایر گروه‌ها ۲۰۶ هزار و ۲۵۰ ریال است.

همچنین شهریه متغیر برای دروس اصلی و تخصصی در گروه علوم انسانی ۲۲۵ هزار ریال و برای سایر گروه‌ها ۲۵۰ هزار ریال است.

شهریه آموزشی نیمه حضوری دانشجویان ورودی مهر ۹۳ دانشگاه پیام نور برای مراکز و واحد‌های مستقر در شهرهای نواحی ۱،۲،۳،۴،۵ به این صورت است که شهریه ثابت گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و معماری در نواحی ۱ و ۲ یک میلیون و ۱۰۴ هزار ریال و در نواحی ۳،۴ و ۵، ۸۸۵ هزار و ۵۰۰ ریال است.

 شهریه ثابت دانشگاه‌های غیردولتی و غیر انتفاعی در علوم انسانی ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال در فنی و مهندسی ۴ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال و سایر گروه‌های آموزشی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

 شهریه ثابت موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی برای علوم انسانی ۳ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال، فنی و مهندسی ۳ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال و سایر گروه‌های آموزشی ۳ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال است.شهریه ثابت موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی برای مقطع کارشناسی در دوره‌های مجازی در سال تحصیلی ۹۳، ۹۴ نیز در گروه علوم انسانی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و در سایر گروه‌‌های آموزشی ۳ میلیون ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند