امروز جمعه , ۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰

۷۸ هزار نفر داوطلب آزمون فراگیر ارشد پیام نور/ ۷ هزار نفر پذیرفته می شوند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور در سال ۹۳ گفت: این آزمون روز جمعه ۱۴ شهریورماه در ۹۲ شهرستان و و ۱۱۳ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

دکتر حسین توکلی افزود: در این دوره از آزمون ۷۸ هزار و ۹۳۱ نفر شرکت کرده اند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۲۶۵ نفر معادل ۴۶٫۲۱ درصد داوطلبان زن و تعداد ۴۱ هزار و ۶۶۶ نفر معادل ۵۲٫۷۹ درصد داوطلبان مرد هستند.

وی افزود: از میان شرکت کنندگان در این آزمون ۶۲ هزار و ۶۳۵ در رشته های علوم انسانی، ۳ هزار و ۱۰۵ نفر در علوم پایه، ۸ هزار و ۸۳۸ نفر در علوم فنی مهندسی، ۹۵۰ نفر در کشاورزی و منابع طبیعی و ۳ هزار و ۴۰۳ نفر در هنر شرکت کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ۷ هزار و ۷۵۰ نفر در این دوره پذیرفته می شوند.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان رأس ساعت هفت صبح بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. لینک مربوط به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از روز سه‌‌شنبه ۱۱ شهریور ماه روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی افزود: اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون بر روی سایت این سازمان و همچنین نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) در روز دوشنبه ۱۰ شهریورماه درج خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند