امروز شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵

پیام نور اصفهان قهرمان مسابقات والیبال سال ۹۳ دانشجویان پسر کشور شد

تیم دانشگاه پیام نور استان اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر تیم والیبال استان فارس را شکست داد و به عنوان نخست این رقابت ها دست یافت.

در این مسابقات که با حضور ۱۶ تیم و به مدت شش روز در شیراز برگزار شد، تیم های دانشگاه پیام نور استان های فارس و تهران عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

تیم استان تهران در دیدار رده بندی با پیروزی بر تیم استان گلستان با نتیجه ۲ برصفر موفق به کسب مقام سوم شد.

جام اخلاق این دور از مسابقات نیز به تیم آذربایجان غربی رسید.

دراین مسابقات ۱۶تیم از استان های فارس، کهگیلویه وبویراحمد، مازندران، اصفهان، قم، گلستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، تهران، اردبیل، گیلان، البرز، آذربایجان غربی، کرمانشاه و یزد حضور داشتند.

رییس دانشگاه پیام نوراستان فارس در آیین اختتامیه این رقابت ها با قدردانی از عوامل برگزارکننده این مسابقات ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد میزبانی استان فارس در سایر رشته های ورزشی نیز باشیم.

سعید مظلومیان افزود: وجود جوانان مستعد وعلاقمند به فعالیت های ورزشی در دانشگاه پیام نورشهرهای فارس موجب شده است تا استان فارس در سال ۹۳ در تمامی مسابقات ورزشی دانشگاه در سطح کشور حضور مقتدرانه ای داشته باشد که کسب چندین مقام قهرمانی و نائب قهرمانی ازجمله این موفقیت ها است.

در این آیین نماینده فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، رییس هیات والیبال استان فارس و نماینده سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند