امروز شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰

فعالیت ۳۴ نشریه علمی و دانشجویی در دانشگاه پیام نور کردستان

سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان از فعالیت ۳۴ نشریه علمی و دانشجویی در مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه در سطح این استان خبر داد.
اسکندر مرادی اظهار کرد: تقویت کرسی‌های آزاداندیشی و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر دانشجویان در امور فرهنگی از جمله اولویت‌های این دانشگاه به شمار می‌آید.

وی افزود: شیوه نوین آموزشی، وجود جمعیت گسترده جوانان خلاق و مستعد بومی در کنار اساتید برجسته مدعو و اعضای هیئت علمی همگی بر ارتقای روند فعالیت‌های فرهنگی و علمی در سطح مراکز و واحدهای تابعه پیام نور کردستان افزوده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۷۳ انجمن علمی، ۴۵ کانون فرهنگی و ۱۶ تشکل اسلامی و دانشجویی در سطح مراکز و واحدهای تابعه پیام نور کردستان به فعالیت مشغول هستند و در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های این تشکل‌های دانشجویی با جدیت تلاش خواهیم کرد.

مرادی افزود: هم اکنون ۳۴ نشریه علمی و دانشجویی نیز در سطح مراکز و واحدهای تابعه پیام نور فعال بوده و برای ارتقای کیفی و کمی این نشریات نیز برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان کردستان از لحاظ تعداد دانشجویان و گستره خدمات و فعالیت‌هایش در همه شهرستان‌ها به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی استان محسوب شده و طی چند سال اخیر نیز در خصوص برپایی کرسی‌های آزاداندیشی پیشرو بوده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان اظهار داشت: گسترش فضای نقد دلسوزانه و منطبق با معیارهای والای نظام مقدس اسلامی در بین قشر خلاق و نوآور دانشجو و پررنگ‌کردن مشارکت جوانان در مباحث فرهنگی و اجتماعی از جمله اهداف کرسی‌های آزاداندیشی بوده و با تمام توان برای تقویت این مهم تلاش خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین کارگاه آموزشی مدیریت کرسی‌های آزاداندیشی به میزبانی پیام نور مرکز سنندج و با حضور مدیران فرهنگی دانشجویان مراکز و واحدهای تابعه پیام نور استان و دبیران انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی، علمی و دانشجویی طی چند روز اخیر به میزبانی مرکز سنندج برگزار شد.

مرادی افزود: در نخستین کارگاه آموزشی مدیریت کرسی‌های آزاداندیشی پیام نور کردستان که به مدت هشت ساعت تخصصی انجام شد، دانشجویان و مدیران فرهنگی و دانشجویی سطح استان زیر نظر سروش فیاضی از اساتید برجسته دانشگاهی کشور و مدرس سازمان مرکزی پیام نور با مبانی مدیریت کرسی‌ها آشنا شدند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان اظهار داشت: در ایام مختلف سال نیز دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی را با حضور اساتید و مدرسان برجسته استانی و کشوری برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی برگزار خواهیم کرد و برنامه‌ریزی منسجمی در این راستا داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند