امروز شنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور

دکتر نجفی گفت:مسابقات کاراته قهرمانی کشور دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور سراسر کشور به مناسبت روز دانشجو، از ۱۵ لغایت ۱۷ آذرماه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان مازندران برگزار می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: این مسابقات با هدف ایجاد فضایی مملو از سلامت جسم و روح ، نشاط و بالندگی ، مقاومت، امید به آینده، امنیت خاطر ، همبستگی ، همدلی ، افزایش روحیه جهادی و آرامش ، انضباط ، عدالت و قانون محوری در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و شعار ۲۵ سال تلاش و بالندگی دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

دکتر نجفی با اشاره به برنامه بلند مدت و راهبردی ورزش دانشگاه گفت: مسابقات قهرمانی کشور دانشگاه در سال های فرد و المپیادهای فرهنگی ورزشی دانشگاه در سال های زوج و با حضور برترین های مسابقات قهرمانی کشور برگزار می گردد که در این مسابقات ۸ تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور، مجوز حضور در المپیاد سال ۹۴ دانشگاه را بدست خواهند آورد.

وی با تاکید به اهمیت ورزش های همگانی در دانشگاه نیز اظهار داشت: همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی، مسابقات و برنامه های ورزش های همگانی دانشگاه نیز به تناسب موقعیت جغرافیایی، ظرفیتها و توانمندیهای هر استان توسط تربیت بدنی استان ها و مراکز و واحدها برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شروع گفتگو
پشتیبانی
پشتیبانی خرید نمونه سوالات
پاسخگویی فقط برای دانشجویانی که بعد از خرید سوالات دچار مشکل شده اند